wtorek, 3 września 2013

WYZWANIE ZAKOŃCZONE. MIESIĄC BEZ ZAKUPÓW-PODSUMOWANIE.


A więc sierpień bez zakupów ciuchowo-kosmetycznych dobiegł końca. Posumowanie akcji trochę się przesunęło z powodu przeprowadzki i braku neta na nowym mieszkaniu. Ale w tym momencie wszystkie meble są już poskładane, pudła i walizy rozpakowane, a ja już prawie zdomowiona…
Co do Miesiąca Bez Zakupów, to ostatnie dwa tygodnie przebiegły już w miarę gładko i bez wpadek. Byłam wręcz zadowolona z tego, że nie marnuję czasu w galeriach. Przemyślałam wiele rzeczy związanych z zakupami, mądrym wydawaniem kasy i moimi faktycznymi potrzebami.

W sierpniu wydałam 297zł. Jestem strasznie z tego zadowolona :)

Zaoszczędzoną kasę zamierzam wydać na kurs językowy. Pierwsze zakupy to prezenty dla 6letniego kuzyna: zestaw kredek i farb i genialna pluszowa farma. Dobrze wydane 50zł.

Czasu na szwędanie się po sieciówkach póki co mam mało. Zajrzałam przelotem do Zary i H&M. Wpadły mi w oko może 3-4 rzeczy. Przykre jest to, że widziałam całkiem sporo tych samych rzeczy, które były dostępne rok temu. Czy producenci robią sobie jaja z nas-klientów? Jak coś się nie sprzedało w zeszłym sezonie, to raczej nie powinno być w tym wystawiane za tą samą cenę.
Szczerze, to nie wiem, czy coś kupię we wrześniu poza kilkoma niezbędnymi kosmetykami (balsam do ciała, tusz i odżywka do rzęs) i spodni (w ulubionych rurkach pojawiła się dziura :(  ). Przeprowadzka uświadomiła mi, że mam całą stertę ciuchów i że raczej nic nowego nie jest mi potrzebne. Chyba tylko na poprawę humoru.

Zastanawiam się nad wzięciem udziału w Projekcie 333: 33 ciuchy na jedną porę roku, w tym przypadku jesień. Żadnego dokupowania i podobno znacznie mniejsze problemy z ubieraniem się rano.

Co o tym myślicie?

2 komentarze:

  1. ładny wynik:)

    przybliż proszę tą akcję 33 ciuchy na porę roku, bo jestem ogromnie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że opis pojawi się w kolejnym poście :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...